dilluns, 19 de novembre del 2007

Have a nice day


Avui, com cada dilluns, he agafat el tren de les 9.19 cap a Barcelona per continuar cap a Vic. A Gelida he entrat en coma i m'he despertat just a Sants. He baixat i he sortit, perquè abans d'anar a Vic he passat per l'escola FORCA per revisar el projecte d'intervenció socioeducativa i les memòries de pràctiques per al Curs de Director en Acitivitats en el Lleure Infantil i Juvenil. I, per sorpresa meva, està molt bé. Jo, preocupat perquè no em semblava massa ben fet (tot i que m'hi he passat hores i hores), doncs resulta que està molt ben fet... Això m'ha donat esperances de tramitar el carnet de director per el Març, fet que portarà a rebe el títol i carnet de director el juny!!!

Al acabar la reunió he tornat cap a pl. Catalunya a agafar de nou el tren i, quina magnífica sorpresa quan ha estat seure 2 minuts (sí, dos) i tornar-me a aixecar perquè arribava el tren que anava a Vic (Toma!!!).

Amb els sempre 3/4 d'hora d'espera a que arribi el tren de Vic, he pogut fer aquesta reunió. Estic molt content perquè no he perdut el temps en cap moment.

Have a nice day!