dimecres, 14 de novembre del 2007

Coses que passen

Uff... avui estic realment cansat. Entre que ahir vaig tenir un dia intensiu d'universitat, que a la nit vaig estar fent feina fins les tantes, aquest matí llegint la espessa i ferragosa LOE, a la tarda uni..... i ara tinc la convicció que seguiré el camí d'ahir perquè encara he de fer moltes coses per divendres....

Malgrat tot, necessito para un moment i deixar un missatge aquí, al meu weblog, perquè sovint, quan estic concentrat fent feina o estudiant, em venen idees i records que no fan més que molestar i intentar trencar-me el ritme de treball; i ho ha aconseguit.

M'ha vingut a la ment això:

Exacte. La magnífica exposició de fa un parell de Festes Majors que es deia "1, 2, 3, Festa Major" i que era una recreació de la Festa Major de Vilafranca amb playmòbils. Amb totes aquestes 400 eren? joguines disfressades, el drac, els gegants, l'ajuntament, les forques, els caballets, els castellers... van fer una curtmetratge ESPECTACULAR! Digne de guardar-ho a la memòria.

I jo em pregunto..... QUAN HO PODREM TORNAR A VEURE?

La veritat és que vaig esperar temps i temps, visitant de tant en quant la pàgina web de 1dos3 picaparet, els creadors de tal magnificiència, per veure si penjaven el curtmetratge i poder-lo gaudir una vegada més...

Però no.... sembla ser que l'ajuntament vol fer negoci. Arrrgggh!

Bé, me'n torno a fer feina que sinó no acabaré. Ciao