dilluns, 20 de novembre del 2006

Sant tornem-hi!

Som dilluns 20 de novembre. Estic exactament al tercer pis de l'edifici C de la Universitat de Vic, l'edifici de la Facultat d'educació, just davant del departament de ciències i ciències socials, assentat en una cadira de plàstic i potes de ferro aparentment força incomode. Estic esperant a que el professor de ciències naturals acabi la reunió per parlar sobre l'ambiciós i dificultós projecte que ens han proposat (i obligat si volem aprovar, evident).

Vaig estar a Vilafranca des de dijous fins avui al matí i, per variar, he tornat a Vic més cansat del que vaig marxar. M'he passat els quatre dies amunt i avall, que si sopars d'aniversari (benvinguts siguin), avançat aquests ambiciosos projectes de socials i naturals, sopars amb els amics i companys, que si els gossos, que si visites a l'escola on vaig cursar la primària....

Crec que he aprofitat al màxim aquests quatre dies de festa. I no podria estar més content i vaja, que sóc feliç, molt feliç.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei Gennius, que profund aquest article.... jeje.

Canviant de tema, hi ha alguns que tenen sort... 4 dies de festa? Quines vacances, eh?!