divendres, 7 de març del 2008

Sociograma

Ja està, aquest migdia, just abans de dinar, he acabat la valoració i anàlisi del sociograma que vaig passar a la classe durant el període de pràctiques. He estat mig matí fent-ho però ha quedat força bé i n'estic molt content.

Acabo d'anar a que em fessin forats als fulls i he pogut utilitzar un espiral i tapes de treballs que havia trobat als contenidors de paper de la universitat i que reutilitzo estalviant-me 2,50€ de mitjana per a cada enquadernació. Visca les tres R (reduir, reutilitzar, reciclar). Sí es que no es pot ser tant llest, jeje!

I, com deia a l'anterior publicació, dilluns visitaré a la tutora i als alumnes de 4rt del Cristòfor Mestre on vaig fer pràctiques els mesos de gener i febrer passats. Quina il·lusió!! Ves que no podré dormir dels nervis! (nah, és broma, jeje).

Apa, continuaré amb la reflexió de "Com ha de ser un bon educador" que ara estic inspirat.

Nota: terrible això de l'atemptat. Esperem que no canvii el curs de la història.