dijous, 6 de març del 2008

Enfeinat


Foto: detall de la pissarra plena de dibuixos i frases dels nens i nenes de la classe de 4rt.

Ja sóc a Vilafranca.... que demà divendres no tinc classe. Bé, de fet, només falta una professora; la de morfosintaxis i semàntica de la llengua anglesa (toma assignatura!). I com que els divendres només tinc 3 horetes de morfosintaxis i prou, el fet que no vingui em deixa un dia lliure....

De lliure res, perquè tinc un munt de feina per fer; vejam... Continuar memòries de pràctiques, fer la reflexió del mestre ideal de Funció tutorial (quina gran elecció d'optativa), avançar alguna de les 5 redaccions de l'escola d'idiomes (que 2 mesos de pràctiques sense anar-hi m'ha deixat molta feina...) i començar a llegir el llibre "Seize the day"... sembla poc no?!

He d'aprofitar bé el dia de demà per poder avançar força feina.

A més, ara que hi penso, podria acabar l'analisi del sociograma de la meva classe de pràctiques així, dilluns que ve, tindré una excusa per visitar-los, fer un cafetó a l'hora del pati i donar-li a la tutora l'analisi i el sociograma que vaig passar els últims dies... la veritat és que els enyoro, ja m'hi hagués quedat...

Apa, que vai a començar a fer feina o, si més no, planificar-me el dia de demà, que de segur que, tot i ser tranquil, serà intens.