dijous, 11 de setembre del 2008

I Visca Catalunya

Avui la imatge és com les web que posa "No disponible" perquè.... buff.

Diada nacional de Catalunya.... i com cada any, per mi comença tard.... molt tard....

Com sempre, la nostra diada comença a les 12.00h de la matinada del 10 a l'11 de setembre. Però aquesta vegada va començar a les 21.00h. A les 21.30h erem a la Fornal fent unes cervesetes mentre anavem fent una reunió amb els ..... amb la nova unitat del cau per preparar la reunió de pares, planificar el primer trimestre i veure quins nens i nenes tindrem. Després, un soparet d'entrepans i vi, cafè i unes copitxueles (ratafia al poder!). I tot plegat vam fer un sobretaula (amb més cerveses i altres) amb altres caps del cau que també havien vingut a la Fornal a sopar.

Ja ben entrada la diada nacional de Catalunya ens encaminavem cap a la plaça dels garrins i el Forat del Pany on un Dj de quaranta anys o més punxava música de tot tipus. El primer cop que vam entrar.... er... una porqueria de música. Vam pixar, pillar una birra i cap a la plaça dels Porcs. Una mica de conversa i societat per acabar altre cop dins del Forat del Pany (perquè el NoiNoi ja havia tancat) a beure més i a ballar al ritme d'una música que millorava per moments (serà l'alcohol?).

Problema? Em va costar molt de mentalitzar-me que, en realitat, el llit estava quiet i que no es movia.

Al matí no m'he llevat tard... cap a les 11.00h, despertat pel putu gos de merda que, malgrat me l'estimo molt, l'hagués matat perqu no parava de bordar... arggg!! Total que m'he aixecat molt a poc a poc i, aguantat el mal de cap (i el mareig considerable), m'he posat uns pantalons per sobre el pijama, ulleres de sol i a passejar el gos.

A casa, amb el cap rodant i els ulls borrosos (perquè ruc de mi he dormit amb les rapidilles) m'he apalancat al llit per seguir descansant... "fins que em passi el maldecap".

Un dinar potent per seguir dormint (i eliminar alcohol) fins quasi les 20.00h que m'he despertat i he pensat.... "Aquesta nit no dormiràs". M'he aixecat, he engegat el PC i m'he posat a fer una mica de feina de la web, a remenar els Flogs del personal i, després d'uns quants (molts) intents he aconseguit arreglar el maleït msn de merda.

I després de sopar estic aqui... ja sense "headache" i amb poca son. Així que aprofitaré per penjar les fotos del Camp d'Estiu de LLops i Daines que ho esperen des de principis de juliol (però queda clar que primer són els R/NG, no?!)

Vaja que avui el màxim esport que he fet (a part de treure el gos... grrr) és el moviment dels dits escrivint aquestes línies.

Oh sí! Déu beneeixi els dies resacosos de sofà-llit!

Nísu. I visca Catalunya!
PS: Nens, això no ho feu mai! L'alcohol és lleig i dolentot.