dimarts, 16 de setembre del 2008

CDE RNG 08

Avui us ofereixo una de les millors versions de cançons que van sorgir durant el Camp d'Estiu dels Ràngers i Noies Guies d'aquest any, a Riudaura. I com que m'agrada tant... us la poso aquí. I a més, al marge dret podeu escoltar la versió original (Estiu'TV3) amb el reproductor mp3 que hi ha incorporat al menú. :p

Vull trobar tots els mitjons (versió "Vull saber-ho tot de tu")
========================================
Necessito arribar,
a casa per poder-me dutxar.
Necessito trobar,
tots els mitjons que he perdut a l’estiu!
Aquí,
es aquest terreny,
on per fi ens hem pogut establir...

Pro sééé...

Que només arribar me’n faltaven tres, feien pudor.
vaig haver de buscar sota el ronyó del meu amic Pau Compte.
Ell em voler va ajudar i em va dir que no,
que eren al riu,
i va aprofitar,
per així poder-me matar.

Vull trobar tots els mitjons,
menjar en una taula digne,
Tafanejar els meus e-mails,
el dia que arribi a casa

Vull continuar fent bibac,
cada nit fora la tenda,
veient la pluja d’estels el dia onze a la nit,
veient la pluja d’estels el dia onzeeee,
la mateixa nit...

Increible. I està molt ben aconseguida i sense poder escoltar la cançó, perquè a part de Gossos i Pinker Tones, no teniem res de música. Genial no?!
Per cert, Ràngers, Guies, recordeu aquesta foto? Doncs el dia 27 de setembre farem realitat allò que deiem....

No és un adéu per sempre,
és sols un adéu per un instant,
el cercle refarem,
i fins potser serà més gran!


Siau! Nísu.