dilluns, 29 de setembre del 2008

Facebook!

Des d'aquest cap de setmana que tinc més feina a fer... a actualitzar... a curiosejar.... M'he fet una compta a Facebook. I perquè? Doncs per un seguit de pressions per part de diferents personatges de la meva vida actual.

Per començar divendres a la nit, tot i que ja erem dissabte, em vaig trobar a una amiga que em va comentar que havia penjat les fotos de Festa Major al seu Facebook.... - però jo no tinc compte! -. Així que si les volia veure, m'havia de fer una compta. L'endemà, com qui no vol la cosa, en un dinar familiar ("la Gran Sabatada") estavem parlant amb els cosins i va sortir el tema dels blogs, weblogs, fotologs, metroflogs i.... sí, també els facebook.

Tot plegat em va fer reflexionar i diumenge al matí em vaig crear una compte de Facebook per a mi solet (elis, elis). I ara vinga a remenar per descobrir totes les seves possiblitats, per trobar les amistats que circulen pel facebook i que conec.... tot plegat per endinsar-me més en el nou món d'internet.

Cal estar al dia , nen!