dijous, 28 d’agost del 2008

Puig...perduts

Aquesta foto correspon a la part per on els Ràngers van pujar (grimpar) fins al coll entre Puigsacalm i Puig dels Llops després de patir una bona estona. Quan baixàvem del Puigsacalm vam passar, altre cop, pel lloc on va ocòrrer el moment d'or dels Ràngers i Noies Guies d'aquest any, un punt on van cometre l'error d'anar per un camí no marcat... i es van perdre, jeje. No sembla gran cosa però us ben juro que és dret de veritat... vaja, que se t'encongeixen els collons com dues caniques (de les petites).

El primer camí és el de pujada. El segon que es veu és el camí erroni seguit de la paret per on (si fa no fa) van mig escalar uns metres més amunt aquesta jovenalla. I el darrer... el de més a la dreta (seguint recte des d'on es venia) hi ha el camí correcte i marcat. El cansament ens juga males passades.

Ah per cert... ahir, segona nit de Festa Major (extraoficial). Vam començar amb un assaig de castells, seguint amb la increible i inmillorable orquestra MITJANIT que va portar una festassa del mil, sobretot a la segona part, i després d'una mini ruta amb gralles i timbal (preparant-nos pel ball de gralles) vam acabar a les 5.00h a "La Moderna". Ara, avui no m'he llevat amb (gaire) maldecap.

I aquesta nit... MÉS!

Ordre del dia 28 d'agost:
  • 20.45h.Goigs a St. Fèlix
  • 22.00h. Pregó de Festa Major
  • Soparet (entrepà, vi, cervesa i més)
  • 00.00h. Música electrónica a la pl. Estació (Estramoni i Victor Electric Band)
  • 00.30h. Concert Punki al Tívoli (W.A.R, Musaranya, Eter, Cesk Freixes)