dilluns, 14 de gener del 2008

1a didàctica

Avui m'han proposat de fer una explicació, una didàctica, fer classe... com li volgueu dir. Genial! no creieu? Jo estic molt content, entusiasmat.

Demà a la tarda explicaré els moviments de translació de la terra i de la lluna! :) Aquesta tarda he anat a la biblioteca a veure si trobava alguna curiositat que pugui ser divertida d'explicar... però res... a part de les petites coses que ja sabia. En principi el que diuen els llibres i el que diu la meva matèria grisa coincideix a la perfecció!!

Wooo..... ja veig que aquesta nit no podré dormir, perquè de ganes, n'hi han un munt, jeje! Que bé que m'ho passaré amb el globus terraqui, una pilota de ping-pong i una llanterna!!!! I tant de bo que la canalla també s'ho passi bé, perquè així, inconscientment, se'n recordaran.

Demà ja explicitaré la meva alegria..... o decepció (ho dubto) sobre l'assumpte.

Me'n vai a escriure al diari de pràctiques sobre la tarda d'avui.

Salut i coneixement per tothom!

Imatge Translació extreta de: Xtec.Cat