dimecres, 17 de gener del 2007

Ja l'he enxampat


Merda, caguloudelcollonsfregitsambsucdexcrementdegatdecarrer!!!

Ahir, acabant el maleït treball de TIC, vaig anar a dormir quasi a les 3.00 i amb la incomoditat d'unes molèsties al coll que m'han fastiguejat la resta de la nit. Per acabar-ho d'adobar, aquest matí m'he adormit i m'he perdut l'esmorzar, sense comptar que les petites molèsties de coll s'han convertit en un magnífic mal de coll de mil dimonis. Així es morin els maleïts bactèris.

El pitjor de tot és que avui tinc presentació del treball, i ja em direu com m'ho faré.... quina merda de setmana, eh!? I encara sort que la setmana passada vaig fer tota la feina que s'havia d'entregar, perquè sinó, si ho hagués deixat per aquesta setmana, també m'estaria cagant amb l'ordinador i mil històries. Si es que des del dilluns no n'he fet una a dretes... bé... l'exàmen d'ahir si. És la única cosa alegre de la setmana.

Estem a dimecres; encara !! He de dir que aquesta setmana se m'està fent eterna, però eterna eterna de veritat. Espero que aquest mal de coll es quedi en això i pugi un grau més, cap a l'encostipat o la febre. Això ja seria èl pitjor que podria passar.

Al menys tinc l'alegria que la setmana vinent hi ha setmana d'estudi i escriure des de Vilafranca, jeje. A veure qui aire es respira per allà durant la setmana, que ja ni ho recordo.

Us faria petons però us encomanaria, així que una salutació.