dimarts, 13 de gener del 2009

Practicum: 3r dia

Bé, ja portem 3 dies. 3 dies que han estat molt intensos i productius, però sobretot, sobretot ben divertits!, jeje. Durant aquests tres primers dies bàsicament hi ha hagut la mateixa seqüència a tots els cursos: "Who is this boy?" i també "What's your name?"... i jo, què havia de dir sinó "I'm Genís". Això de passar per tantes classes pensava que cansaria, però és ben divertit veure tants grups diferents (i de diferents edats, és clar!) I per això el meu horari no és d'assignatures sinó de cursos, de classes; ara puja escales fins a 3r, ara baixa fins a 1r, tomba cap a l'altra punta de l'escola fins a P4 i després puja fins a 6è. Genial, tu!

Sí, aquella sensació va marxar ràpidament, sobretot perquè la primera classe va ser amb 6è B i va anar de conya. Un grup tranquil, una mica xerraire, però molt agradable. D'aquí... la resta de cursos no em preocupaven, clar que no vull menys tenir a la resta de cursos eh?! És una qüestió d'edat i de coneixements adquirits. N'estic molt content, partint d'aquests primers dies, de totes les classes perquè són increiblement participatius i actius a classe i perquè veus moltes maneres de fer i de desfer (per part dels infants).

Una cosa que ajuda a millorar encara més les pràctiques?! Science in English!! Flipa nano. Això sí que mola! És com ficar una mica de xocolata sobre un flam amb nata: millora moltíssim l'element en sí mateix. Tot plegat, el poder fer anglès des de P4 fins a 6è, passant per P5, 1r, 2n i 3r, el poder participar de les Science de 6è, el grup de mestres i el tracte de les especialistes, crec que faran d'aquestes pràctiques... un record permanent en la memòria del meu jo interior.

Com a curiositat dir que els contes de 1r, 2n i 3r me'ls sé quasi de pe a pa, perquè això de les repeticions perquè ho entenguin i fer-ho, alhora, per duplicat (A i B) provoca una estranya sensació mnemotècnica curiosa. Contes, moltes cançons i parlar, parlar i parlar! I tot en anglès, és clar.

Com mola ser profe!