dilluns, 3 de novembre del 2008

Tot va bé, si acaba plovent


Foto: Fent el super esmorzar a les 8.03 del matí de diumenge.

Cap de setmana plujós, passat per aigua, amb vent, no gaire fred.... i de SORTIDA amb els Ràngers! Yeeeha! He de dir que tots els anys com a cap m'ho he passat molt, molt... increiblement bé, i els grups han estat supermotivadors. Tot i així tinc la sensació que aquest any ens ha tocat la loteria!!! Verge Santa, quin grup, quins Ràngers (i quines Guies, és clar!). Som un grup de 31 nois i noies (6 grans, 11 mitjans i 15 petits). Totes les quintes ja les he tingut altres anys (a castors els petits, els mitjans l'any passat i a Llops i Daines; i els grans l'any passat) però aquest anys, així... junts, i amb les noves incorporacions (que prometen molt!) crec que serà un any ben divertit i on farem un munt de coses.

Cap de setmana, com deixa, plujós i de sortida. Van faltar molts nens (però com que som tants....). Ara, quina cohesió que va generar l'estar tancats en aquell local... Un local brut, molt brut. Què dic brut, putrefacte: coloms morts (o el que en quedava), insectes que encara no s'han descobert, piles de merda amb termits, mobles, pols, cadires, 7 bombones de butà (arriba a petar i acabem a Vilafranca d'un bot), ventiladors vells, sofàs a punt de desintegrar-se.... Malgrat tot, hi vam trobar una escombra vella que ens va ajudar força, jeje.

I què dir de la jovenalla; uns motivats tu! Crec que hem fet una de les millors pluges d'idees de la història de l'agrupament (per no exagerar, darrers 4 anys). El millor és que són idees superbones i complementaries i planificables al llarg de tot el curs.

Per començar a gastar el mural, aquest dissabte començarem amb una de les idees més estelars (així que si algun Rànger em llegiu, jo de vosaltres no faltaria als propers 2 dissabtes).

Per cert... mil disculpes perquè vaig dir que faria un especial "Festa de Passos" i no he complert la paraula. I que consti que va anar increiblement bé... però no tinc gaire temps per actualitzar i escriure. Queda menys d'un mes per als examens i tinc molts articles i apunts per llegir (i entendre, que estan en anglès caraiu!). I a més... si tot va bé, dimecres tindré dues feinetes que em portaran uns ingressos extres (olè!).

Mil petons als culs nets de pèls.

I de la diada de Tots Sants, amb els verds una mica fluixos va sortir una frase divertida (tot i que molesta per alguns...):
- Ei, cauen de molt amunt!
- Pensa que d'aquesta alçada no et tires ni a l'aigua.