dilluns, 3 de desembre del 2007

Peresos

Ufff.... per fi he trobat un momentet per comentar la jornada d'aquest cap de setmana. Ara mateix, sóc a Vilafranca, no pas a Vic, i m'he passat quasi tot el dia fent feina de la uni (excepte una part del matí) i intentant arreglar el maleit ordinador. He borrat mil-i-un programes de merda que tenia intal·lats, he alliberat espai amb l'aplicació de windows borrant quasi 1Gb de porqueria i finalment l'he formatejat. Ara sembla que ja va una mica millor... però que no es confíi perquè aviat li rentaré la cara, tant bon punt aconsegueixi un windows XP Home Edition, jajajaja!!

I de cara al cap de setmana.... divendres vaig arribar a vila a quarts d'onze, vaig sopar i enlloc de sortir de festa... tancat a casa fent feina de la uni, arreglant paperassa, apunts i brossa, organitzant-me, acabant la didàctica de castellà i passant a net els apunt de les jornades d'ensenyament d'anglès a primària i infantil (que va ser molt molt interessant, tot i ser en anglès). Vaig acabar.... aviat (però de dissabte).

A la tarda... sortida amb els rangers del cau als monjos... uíííííííí! Tot i que vaig tornar esgotadíssim, m'ho he passat de p.mare, com sempre, es un goig fer aquesta tasca tant i tant gratificant! A dalt teniu una foto de la sortida (amb una mica d'ulleres... coses del no dormir).

Bé, m'en torno a fer feineta, que això de fer una didàctica d'aplicar la lectura d'un llibre d'anglès a classe no és fàcil (si t'ho vols currar, és clar).

Siau!