dimecres, 21 de març del 2007

Sant Tornem-hi

Bé, fa més d'un mes que no escrivia res.... i es que he estat força ocupat. Però avui... avui he entregat dos dels treballs que m'han portat de vòlit les últimes setmanes. Síííí !!! Engrapa-la aquesta !!!!

Avui sóc un home lliure.... bé, lliure lliure no, perquè encara carrego un parell o tres de treballs més que tampoc em fan gens de gràcia.... sobretot perquè el pes no el carrega un de sol, sinó que són aquests magnífics i esperats, desitjats i encoratjadors treballs de grup, però no ens hi fessim mala sang.... que és fàcil quedar amb gent de tots els racons de Catalunya.

Fora d'això, estic molt content. Al cau, aquest cap de setmana hem tornat a tenir sortida; al Pla del Penedès (i sí sí, és ben pla). M'encanta perquè a totes les sortides el temps ha estat immillorable, amb un Sol "espatarrant". Divendres abans de la sortida sempre ha plogut, però després, l'endemà feia un Sol del dimoni que anava de maravella per caminar.

I ara tinc un moreno de mes de Juny, jeje. Apa, vaig a dinar.