dilluns, 18 de febrer del 2008

Seguint pel camí...


Ufff... quants die eh?! Des de carnaval que no escrivia. Massa feina i molta mandra! Doncs bé, ara tenia un moment d'inspiració i m'he motivat a escriure unes ratlles al weblog. Han estat molts dies i molt intensos fent classe, sortides, reunions, la vaga, la manifestació, les didàctiques, els amics, les caminades, les formacions matinals a barcelona.... aix! Anem de mica en mica.

Comencem pel més recent, la sortida amb els rangersnoiesguies, aquest cap de setmana. Hem anat a St. Cugat Sesgarrigues, al centre civic, un macroedifici supermodern i megaxupiguapi amb escales fashion i planells solars al més pur estil modernista, amb la calefacció a pinyó i molt de fred pels carrers. La veritat es que m'ho he passat molt i molt bé (si no malament no?!) i el grup que ha preparat la sortida va donar força la talla, s'ho van currar, jeje. A sobre aquestes línies veureu una foto de la sortida, fent el burro.... com sempre (tinc permís patern per penjar fotos de la canalla a la webdelcau, però no aquí, per això les cares borroses). Reconec que vaig tornar cansat, però amb una mica de llit, m'he recuperat molt ràpid, més que no pas en altres ocasions.

I us preguntareu perquè no se'ls hi pot deixar una càmera a un grup de nois i noies.... doncs perquè fan fotos a traició, quan un està desprevingut, emparrat, absent, fent.... er.... no sabria com dir-ho...


Vès... que hi farem. No em molesta pas... cadescú és com és i ens hem d'acceptar.... clar que si un és guapo és guapo i no s'hi pot fer res. Va, no sigueu envejosos, sí sóc tant i tant atractiu no és culpa meva... sóc així por la gracia de Dios.

Bé.... després d'aquest allau de floretes cap a un mateix per engreixar el meu ego, dir-vos que d'aquí a uns dies, quan pugui, penjaré fotos de la manifestació del 14 de febrer, dia de la vaga de mestres i personal docent de les escoles.

Sempre a punt!